snabbt in o ut igen

Snart nåndag ska jag blogga om mina aktiviteter i trädgården på sistone....
men inte idag... orkar inte... har jobbat kväll... är lite lätt matt nu.
2 larm, varav det ena bara var ett "hoppsan har jag larmat-larm" men det andra var toabesök med envis fabbo som inte vill lyssna på hemtjänstens förslag om HUR man förflyttar sig smidigast när benen inte längre är som när man var 16 bast.
slänger in en bild iaf på vad jag pysslat med... som en teaser liksom
ett hål!!
Ni kan ju roa er med att gissa vad som händer sen med hålet... hahahaha
ni som inte redan sett på fb förstås... ni är belagda med munkavle ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Ser framemot fortdsättningen...

2012-05-01 @ 10:52:17
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0