Onsdagsblogg

Uj så trött jag var i morse när jag skulle ur sängen... men det gick... o nu tänkte jag eventuellt fortsätta lite i trädgården. OM det inte börjar regna förstås....
.
Mina tankar går till bästaste S som har mkt omkring sig just nu. Kram vännen. Jag vet inte om du orkar o hinner surfa nåt just nu så jag vet inte om du är in här, men som jag skrev i mitt sms till dig på förmiddagen så tänker jag på dig. Och jag hoppas att du VET att om det är nåt så bara fråga... jag ställer upp. Om jag bara kan på minsta lilla vis så gör jag det. Allt från rastning av prinskorv till you name it. Jag är inte längre än ett sms bort... eller telefonsamtal.... vill du prata så ringer du.... annars tar vi det när du orkar o vill... OM du vill :)
.
Nej nu ska jag ta vara på det som är kvar av dagen... o alla ni som är här o läser... ta hand om er, ge era närmaste en kram, njut av nuet. För vi vet inte vad morgondagen har i sitt sköte.
.
Peace out

Kommentarer
Postat av: Stina...

Jo jag är här...

Tack fina Malin! Jag vet att du skulle hjälpa om jag bad dig <3 Prinskorven har tillfälligt flyttat till Norberg, jag känner att han är till minst "besvär" där o har sällskap hela tiden...

KRAM

2012-04-25 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0