Måndag

Strax dax att åka o jobba... för första gången på över två veckor...
Känns konstigt... konstigt att två veckor försvann svosch... ena veckan tillbringade jag ju i sängen såååååå
.
Var till brorsan o svägerskan en sväng igår på em. Eftersom lille J skulle på freerunning o jag skjutsade så hade jag 2 timmar att slå ihjäl där emellan.
.
Märks att lille söte Victor kommit upp i den där åldern när blygheten slår till.... han som inte varit brydd alls för sånt. Men han ville INTE prata med faster sin.... men när jag tog fram kameran (mobilen) så sken han upp... DEN vet han minsann vad det är... hahaha det var så kul o se reaktionen.
Innan jag skulle åka hem så fick jag ett jättefint snäckskal av svägerskan... hon har ju en bror som är fiskare o ibland får de visst upp såna i garnen.
Jag fick den för att ha i min trädgård.... så nu ligger den där. På ett ställe där jag inte behöver vara så rädd att nån ska trampa sönder den.

Kommentarer
Postat av: Stina

Oh, vilket fint snäckskal !

2012-04-16 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0