kablonk sa det

ja man kan alltså konstatera att 25 mg atarax är aningens föööör mkt att ta för en lagom liten jag, när man vill bli av med klåda.
La mig för att försöka stå ut med klådan innan tabletten hade hunnit verka klåddämpande... men kablonk sa det o så sov jag.
Som om jag vore klubbad.
O vaknade av en slump vid halv elva sisådär när jag insåg att hästarna behövde nattas.... efter en låååång stund lyckades jag släpa mig ur sängen o få på mig kläder igen o så gick vi o nattade pållar... sen la jag mig igen o somnade om rätt omgående... klådan var dock borta iaf... till o med utslagen hade gått tillbaka.
.
I morse var jag segare än sirap som förvarats i kylskåp. Höll aldrig på att komma ur sängen... o när jag sen kom till jobbet så var jag så trött att våran soffa på lokalen var mer än lovligt lockande.
Tog mig fram till lunch ungefär innan jag kunde känna mig någorlunda vaken....
.
Sen vid jobbslut så var jag färdig... min hjärna med var färdig....
.
Nu ikväll skulle vi titta på film.... jo tjena tjena, mittbena.... jag slumrade till... likaså har E gjort.... hej o hå..... VEM ska natta pållar nurå... det blir väl jag som får gå ut själv o natta dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0