Jag är Ozzy Inspärrad Utan ett ord (och EFIT)

Beställde hem böcker från cdon för ett par dar sen... o woop woop de kom idag... så passande att jag är ledig i morgon...
.
Rubriken är en lek av böckernas titlar
Tyckte jag var lite fyndig där...
Jag har jobbat kväll ikväll... hade en helt galet rolig arbetskväll ihop med YoYo... bland annat har vi haft lite älgsafari... varje kväll står en älgko med sina två fjolårskalvar o betar på ett gärde vid Kårbo. Vi körde fram till gärdet på en liten gräsväg och hon började försöka locka på dem med lockrop... tydligen skulle man nypa sig i näsan och säga moooaaahh enligt hennes farfar. O han är ju jägare så han ska väl veta vad som lockar en älg.
.
Dessutom har jag som projekt under dagen haft ambitionen att få till EFIT - Ett Foto I Timmen. Har lyckats någorlunda bra ändå...
Bilder på det kommer nog upp under morgondagen... vet inte om jag orkar redovisa det ikväll... är lite trött nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0