I'm a survivor...

Jag överlevde min första jobbkväll på över två veckor... faktiskt på 17 dagar... men kan det bli så mkt bättre än att få kajka runt i bygden med bästa YoYo aka Johanna... (jag bestämde idag att jag ska börja kalla henne så XD haha)
.
Jag började arbetspasset med att dricka en kopp kaffe o påbörja läsningen av två veckors mail.... håhå
Hann inte så långt kan jag säga innan jag var tvungen o ut på fältet.
Sen efter ett toabesök (ja en brukares toabesök alltså) så ramla jag in på lokalen igen o drack min andra kopp kaffe.... hahahaha men sen blev det inge mer kaffe... bara cola. Ja för YoYo är cola-beroende o hade inte druckit nåt sånt idag så jag var inte sen att säga att vi kan svänga förbi affären o köpa en varsin cola... men innan vi hann ut på fältet så hann hon slänga ur sig hur chokladsugen hon var också... o då kom jag plötsligt ihåg den där chokladbiten jag fått av bästaste Stajna för att hon inte gillade smaken på marabou black... hahaha minen hon gav mig när jag höll upp chokladen framför näsan på henne exakt 2½ sekund efter hon uttalat orden.... obetalbar
.
Nu borde jag sova men jag kom just på att jag lovade en brukare att ta med mig nagelklipparen i morgon...
den som han hade var T O T A L T  värdelös.
.
Ska slänga iväg ett meddelande till en vän som skickat ut en efterlysning om sällskapshäst... jag har ju min lilla prinsessa som varit med förr.... hahaha bara den här personen har en rymningsäker hage så.... få se om hon vill bossa runt med en arab ett tag...
Gnistra när hon var på besök hos Mumlan o Athos inför att Mumlan skulle flytta hem till sin ägare igen... hade ingen bild på datorn på Athos o Gnistra så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0