humor är medicin va?

Nu har jag gjort mitt bästa i att försöka bli frisk med humorns hjälp.
Jag har läst ketchupmammans blogg och jag har skrattat lungorna ur mig. Ja exakt så... för när man halvligger i sängen med datorn i knät o skrattar så triggar man hostreflexen hela tiden... så jag har skrattat och hostat om vartannat.
.
Jag har inte varit ut som jag sa att jag kanske skulle... o nu har det mulnat på, det kan jag se genom fönstret här i sovrummet från min säng.
Men jag har en katt i fotändan som väljer att ligga just precis i MIN säng... det är mysigt. E kom upp här o slängde ur sig ett: o här ligger han, på ett sätt som om det var nånting annat (typ en vispskål) som hamnat på heeelt galet ställe.
Hon var nog mest bara lite svartsjuk för att det är just min säng han väljer... gång på gång på gång... moahahaha
Hon anklagar mig för att ha en inbyggd kattmagnet. Vaddå?!? kan ju inte jag rå för, att katter gillar mig mest.
.
Nä men om jag skulle gå ut o göra ett allvarligt försök att få lite frisk luft i systemet så kanske jag blir frisk snabbare... eller så blir jag sjukare, det visar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0