effektivt

Säga vad man vill... men Sala norras tidsbokning är effektiv iaf... man kommer till en telefonsvarare där man knappar in sitt ärende genom o välja ett, två eller tre.. sen får man en tid erbjuden... man tackar o tar emot genom o trycka en etta.. sen säger man att JA ring mig på det här numret genom o trycka en etta till... avslutar med att knappa in sitt personnummer och en fyrkant...
.
Nu ska jag bara vänta tills klockan blir 9.25 för det är ungefär då som nån sköterska därifrån ringer upp mig.
.
På det här viset slipper jag iaf sitta i telefonkö med si o så lång väntetid o si o så många före mig... som jag ska lyssna på om o om o om igen... för det fick jag göra igår när jag ringde 1177.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0