det var den lördan det...

Usch... kräksigt trött nu... o ändå var det en helt okej arbetskväll... men så är det om man slarvar med att komma i säng i tid. Det kommer efter.
.
Jobbade med en annan J ikväll... som också är jättebra att jobba med. Tur att man har så bra arbetskamrater... de flesta iaf...
Av nån anledning gick temat för kvällens samtalsämnen in lite grann på det här med humör o huruvida det syns om man är irriterad eller inte.
.
J påstod att det inte syns på mig när jag pratar med en som jag är irriterad på ATT jag är irriterad på den. JOOO sa jag, nog blir jag väl kortare i tonen.
Ja jag vet inte svarade hon... jag kan inte svara på det för jag vet ju inte om du varit irriterad på mig...
.
Hahaha men jag är själv rätt övertygad om att jag på nåt vis ändå visar en sån sak.
.
Undrar om det är en styrka eller en sak som ligger mig fatet annars???
.
Nu ska jag snart hoppa isäng... blir tidig morgon imorrn... delad tur med start 7.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0