Da ya think I'm sexy

Jag fastnade framför facebook och lyssnar på spotify samtidigt... just nu är det Rod Stewart som lämnar högtalarna. Har kopplat upp mot förstärkaren och bautahögtalarna... o med bara sonalyckan hemma så får man vrida upp hur högt man vill... han är ju på sitt rum på övervåningen och spelar Xbox
Just nu - Every beat of my heart
Innan har jag lyssnat på - Have you ever seen the rain, Have I told you lately, I don't want to talk about it, The first cut is the deepest, Da ya think I'm sexy
.
Men jag började med att lyssna på lite Black Sabbath. Inspirerad som jag var av nattens läsning. Ville få höra låtarna medan jag hade berättelsen färskt i minnet...

Kommentarer
Postat av: Helen

Nostalgilyssning på hög nivå älskar

2012-04-20 @ 23:54:37
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0