bildbomb

Lånade E's kamera för jag blev lite inspirerad av det fina vädret
Vid komposten prasslade det lite varstans i fjolårsgräset... ödlorna mådde prima i solskenet.
Jag hoppas inte nån får spader för att plötsligt stå öga mot öga med en liten sötnos
I komposten låg ett par gamla apelsiner som jag var snäll nog att dela på så myrorna som verkar ha flyttat in skulle få lite godis.
De här sötnosarna är nya för den här våren... de petade jag ner i höstas och de pryder verkligen sin plats.
Ricko njuter också.
Vid postlådan växer den här lilla söta gruppen. Det är från samma blandpåse med lökar o knölar.
Vid min stenrundel växer det här luddet. Men håll med om att det är rätt fränt. Som ett annat universum nästan...
macrobild - älskar att fota macro
Vissa köper spelkulor för o spela kula... andra köper dem för att ha till prydnad.
Gissa vilken kategori JAG tillhör ^^
Wohoo stoppa pressarna... 4 ponnyskruttar i hagen. Varje dag som de håller sig allihopa på mattan (gräsmattan, höhöhö) är en bra dag.
Gammelskrutt passar också på att ta en nypa frisk luft o sol i pälsen.
Märks att han inte sköter sin hygien så bra längre... men så är han över 20 bast också.
Visst valde han väl en bra plats? I söderläge bredvid min lilla grupp av tulipa tarda

Kommentarer
Postat av: Anki

Dags för hemtjänst för han..;-)

2012-04-15 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0