What to do

Så vad ska man fylla den här dagen med då???

Tja, jag vet med all säkerhet att jag INTE ska koka äppelmos idag iaf...

Sonen ska skjutsas till stan sen för sin Freerunning. Kompis ska hämtas på vägen... inte kompisen han var till igår...

Innan dess ska jag väl ta tag i att diska det av disken jag inte orkade ta tag i igår... fatta va disk det blir när man kokar äppelmos.... har visserligen bara en kastrull o degbunken till assistenten kvar utav mostillverkningen men sen käkade vi ju våfflor o det står kvar på bordet. Orkade INTE igår... o idag har jag faktiskt fått min sovmorgon... WONDERBAR.

Ja hästarna väntar ju förstås också på sin frukost.... hupp så det kan gå.... när inte jag är vaken så är visst ingen annan heller vaken o kan gå ut o serva.... hmmmmm vet inte om jäntan har vaknat än ens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0