Peppiga Pia

Trött o seg o allmänt låg idag.... har ingen lust med nåt. Har inte ork till nåt. Mitt huvud är nog fyllt med trögflytande sirap för jag orkar inte ens tänka idag.

Hade jag fått så hade jag bäddat ner mig bland mjuka kuddar o dragit täcket upp över öronen o bara sovit vidare mest hela dagen. Sol eller inte där ute... jag är inte på humör idag.

MEEEN, jag ska jobba ikväll... måste göra mig iordning alldeles strax. Har inte ätit mer än två knäckemackor o en kopp varm O'boy till.

Hade tänkt hinna steka en bit lax o mumsa i mig... men jag får ju inte tummen ur till nåt.

Känner mig så sjukt opepp idag.

(foto A. Roos)

Tanken på att den här årstiden snart är här känns bara blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0