lite kvällspladder

Har jobbat kväll ikväll.... nu ligger jag på soffan o "varvar ner" innan jag ska gå o lägga mig. Men innan jag får sova så lär jag ju natta pållarna också.... urk. Fryser som en fryst broiler i ICA's frysdisk.

Blä för höst o frost o mörkt o blött o blääää

Är bubblig i magen... har den "roliga" veckan just nu.... o jag har moffat cheddarriskakor hela kvällen. O när jag kom hem hade de handlat lösgodis som jag fortsatte moffa i mig... blev inte bättre för magen NEJ.

o jag fryser - har jag sagt det???

O jag är så less på mörkret så det anar ni inte...

Fast jag är orolig i magen är jag också hungrig... hur nu det kan gå ihop.... kräm o mjölk kanske får bli kvällsfikat. Fast uh, då lär jag ju inte bli så mkt varmare direkt... näh, jag borde väl värma lite O'boy såklart.

NU ska jag dra med mig E ut så jag får göra kväller


I morgon ska vi avtacka Ingvor på jobbet... hon har gått i pension o vi ska ha lite sköj för henne i morgon (på en söndag)

O i kväll är min svägerska ut o roar sig (första gången efter hon fick barn) de har nog nån form av möhippa skulle jag tro, hon ska gifta sig på lördag... Men jag jobbade ju så det gick inte alls... hade gärna varit med annars.... alltid så när det är nåt kul på G...

Eller ja, på lördag som kommer så gifter sig brorsan med L o helgen efter ska vi ha fest här hemma för J som fyller jämt iår.... o helgen efter det sen så ska lille Kevin döpas.... vojne vojne så möe inbokat framöver....

O jag var ju faktiskt ledig varenda en av de tre helgerna... helt oootroligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0