Jamensådärja

I går mådde jag rätt okej ändå o kände nästan att jag kunnat jobba likagärna. Men i morse när jag vaknade så var alla såna tankar som bortblåsta...

Uääää så jag hostar... o det är seeegt slem som nästan får mig o kräkas mellan varven.

Så ni kan ju tänka er hur jag ulka här o hade mig när jag gick upp för morgonkissen o allt som legat still o gonat till sig under natten i luftrören skulle upp.

Nu har jag nyss intagit frulle. Varmt te med honung i (för halsens skull) o två ostmackor av fralla-typ

Tänkte mig att skicka J o handla hostmedicin för den är slutare än slut... hade två slurkar bisolvon kvar men det är slut nu. Tog en igår på eftermiddagen o så en i morse.

Tror jag vickar omkull mig en stund till faktiskt.... känns som febern som var rätt osynlig igår är tillbaka idag... har rosor på kind fastän jag inte gjort nåt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0