inget är som väntans tider

Samtalet ringt... jag får träffa en läkare idag på em.
Hur nervös var inte jag då, för att inte bli trodd på telefon... att de bara skulle säga att jag skulle vila, dricka mkt, o vänta för förkylningar är lite envisa o jobbiga... o hosta kan man få dras med läääänge.
Nu kan ju det fortfarande bli resultatet men då är det väl så dårå... då får jag väl åka in akut nästa gång det blir panikkänsla för att jag inte får så mkt luft jag vill ha
ringde halv nio o fick en tid att bli uppringd tio över nio.... DET är ju ett bra system iaf... så vet man ungefär när de kommer o ringa o hinner göra toabesök o såna saker utan o tro att de ska ringa nästa sekund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0