blå himmel

Go'morron

Solen skiner från vad som ser ut som en klarblå himmel. Iaf från där jag sitter o tittar ut.

Nu lite frulle o sen lite ramsknåpa på det.... hästar ska fixas o jag ska fixas innan jag skjutsar sonen på kalas o sen så småningom ska jag åka till syster min o fixa hennes hår o kanske mitt hår med... sen blir det bröllop att gå på.

Ja inte jag som ska gifta mig men min bror o Linda. O deras lilla Vickevire ska döpas.

Syrran o jag for ju runt på stan o leta bröllopspresent. Sen igårkväll så knåpade jag ihop ett blomsterarrangemang som de ska få.
Undrar om de fattar våra små symboler vi har med i det eller om vi måste förklara hur vi tänkt... nåja =) det blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0