11 år sen...

En ipren o nåt i magen o woops så var jag lite piggare

Var tvungen o trycka ner huvudvärken för den höll på o ta kål på mig... den tröck ju i sin tur ner febern o genast blev jag lite piggare

Har pratat med svägerskan i telefon en stund.... hon hade lite bröstfunderingar.... ja hon ammar ju o nu hade hon visst lite knas.
Var rätt kul för det var brorsan som ringde upp först o började förklara. O när jag då i min tur började berätta om hur man kan massera i riktning mot vårtgården så skicka han snabbt över luren till henne. Hahaha kändes nog skumt att lyssna på syrran då o försöka berätta vidare till L.

Kul iaf att de tänker på mig då... hahaha syrran är sköterska hade brorsan för sig... ja underSKÖTERSKA ja ^^ men å andra sidan rätt hemma på det där med amning eftersom jag ändå ammat i tre år sammanlagt... även om det är elva år sen nu. Hå så tiden går

Inte ett dugg avis på deras semesterresa de ska göra sen... inte alls... jättemkt avis är jag jue....
Kolla in bilderna från hotellet bara



Men men.... vad är väl en semester i Egypten....

Tänk så jäkla trötta ögonen blir när man är sjuk.... skulle kunna sova igen känner jag... har fasen inte gjort annat idag.... vilat o sovit känns det som

O boom där är huvudvärken på väg tillbaka också... så nu lär jag lägga ner datorn igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0