tisdagsinlägg

Tog sovmorgon idag o det var ljuvligt.... klockan som jag ställt på ringning ringde bara fööör tidigt så jag snoozade om en timme till.... men nu är jag oppe...

Trodde i min enfald att jag hade längre ledig tid innan jag skulle åka o jobba men tji fick jag. Schemat på jobbet sa 16 men allvarligt... det VAR ju bara för bra för o vara sant för här hemma säger schemat 14 o nåt annat hade jag väl egentligen inte förväntat mig. Men nog blev det lite trist o se det svart på vitt.


Nu är det höst o gårdsträdet är i höstskrud... eller ja det håller på o tappar alla sina löv faktiskt.

på vintern ser det ju ut såhär... brrrrr jag vill inte riktigt att vi ska gå åt det hållet.... kan vi inte vända på steken o ta en sommar till först??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0