shabby

Nej hörni.... om jag skulle ta o göra lite nytta kanske

motionera snabeldraken lite granna??

O så vill jag pyssla lite. Vi har fått hem en hög med spillvirke från sågen. Massa fina list-bitar, både målade o omålade.

Varför inte knåpa ihop lite shabby-chic grejsimojs??
Nåja, vi får se vad jag gör o inte gör....

Skulle vilja komma iväg ut på en runda o motionera tjockisponnyn också....

Det enda jag gjort idag annars är att jag tagit emot hö o halmleverans... så nu har de mat ett tag.

O sen har jag eldat för o få upp värme i huset o så har jag setat på min rumpa framför tv:n med datorn i knät o moffat chips...

Nä, skärpning... nu lär jag röra på mig o göra nytta för det onyttiga jag mumsat.

För städar jag idag så har jag det gjort o slipper tänka på det resten av min lediga helg... asså, fatta jag har 4 dagar ledigt på raken.... hur ofta händer det liksom???

Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: haha jo ja vet men de va roligare å hänga upp de på väggen ^^!

2011-10-21 @ 17:09:52
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0