missinassenskamansovaointeblogga

Ibland funderar jag...

Det här med vänförfrågningar på fb.

Vem som vill va vän med vem liksom.

En del pratar du ju aldrig med. Jag känner rent spontant att jag vill känna personen jag är fb-vän med. Har dock nåt undantag med nån artist där jag slängde iväg en vänförfrågan o den accepterades... haha hur stor chans är det att jag ska träffa den människan nånsin?

O lika dant det här med vänförfrågningar så fort man träffat en människa på nåt ställe... ja det beror sig väl på det... vad är oddsen för att jag nånsin mer ska träffa den här människan? Hur många fler fester kommer vi o vara på samtidigt? Eller ja vad det nu månde vara?

Är det en person som man ändå har vissa saker gemensamt med så sure thing... men. eller. jag. vet. inte... ett missinassenblogginlägg där jag har tusen tankar som snurrar i huvudet o jag har sovit middag alldeles på tok för sent på kvällen för att orka sova igen.

Näe jag borde väl sova... o inte passa på o vända på dygnet bara för att jag har ledigt tre dar på raken... oförskämt nice att ha så på schemat flera vändor på en femveckorsperiod men dumt o lägga till med ovanor

Kanske hade varit bättre o bara jobba på... lätt hänt att hösttrötthet smyger sig på bakvägen när man kan slacka o bara vara... blah för sånt.



O glöm nu inte att fundera på om inte den här damen vore nåt för just dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0