hakuna matata

Äsch, huvudvärk är inte kul

Jag har sovit bort en stund på e.m. bara för den där nedrans huvudvärken som klubba mig totalt.

Den är fortfarande kvar men en ipren har gjort lite nytta iaf.

o det gamla kylskåpet är tömt. Det var dagens projekt... o det har jag fixat... o så har jag tvättat hästarnas grimmor o grimskaft för de var jätteskitiga... de har en förmåga o dra in sina pryttlar in i boxarna o tja, de blir inte vackra då.

Hö o halmbalarna har jag o E rullat in på plats också... så nu står de snyggt uppradade bredvid varandra o inte huller om buller som de blev lämnade igår...
Vi lyckades såklart skada oss både jag o E... jag klämde mig när jag skulle ta bort en lastpall som låg där o såklart tappade jag ner den igen o fick fingret emellan. =(
E skar sig på saxen när hon skulle öppna halmbalen så hon fick två plåster på ett o samma finger... hahaha sickna klantarslen vi är ibland....

Rubriken kommer sig av att det är disneykanalen som är på, på tv:n o Lejonkungen o hans vänner gick just o sjöng den låten

Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: tack för kommentaren! =) jo jag känner till det men jag fick en helt annan bild av demensvård när jag varit ute på praktiken "/.. vad jobbar du som? :)

2011-10-22 @ 20:05:40
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: va kul! =) min moster bor i västerfärnebo! :)

2011-10-24 @ 12:25:06
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0