vill ni veta

så har jag idag inhandlat den första pepparkaksdegen för iår... fast jag hade inte tänkt o baka med den... nepp jag hade tänkt äta upp den som den är.

Jag älskar att äta pepparkaksdeg.

Men nog ska det bakas lite pepparkakor innan julen är här allt.... har ju gott om figurer att trycka ner i degen. O det roligaste av allt är ju att dekorera dem sen


några bilder från ifjol. Klicka på dem så blir de lite större
o så några bilder som jag inte haft på bloggen tidigare... bara visat på facebook.
Gillar prinsessan med den prickiga klänningen


Hajen I, Hajen II, Hajen III, Mörten IV (eller kanske det var en helt annan film - den om Flipper?)

Nu blev jag ju lite peppad till att få baka o dekorera... hahaha rolig jag var... "peppad" *fniss*

Kommentarer
Postat av: Helen

Du får köåa en bit pepparkaksdeg till så räcker det både till bak o smakprov :-)

2011-11-16 @ 21:52:22
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0