Så mycket bättre

Kvällens program fick mig o minnas tillbaka på när jag var ung o tillsammans med en kompis svor på att ALLTID för all framtid tycka att Lena Ph var bäst.

Kvällens bästa framträdanden... Wiehe gör det ju bara sååå bra. Ledin gjorde det också bara så bra. Äh, varför inte bara säga att jag gillade allas versioner... men jag har fortfarande lite svårt o fatta Timbuktus tolkningar. Men han växer... jag lär mig kanske att gilla o förstå hans tolkningar så småningom.

Lena hittade på roliga saker också.... jag gillar ju både att sy o baka så jag diggade deras dag idag.

Nej nu tror jag att det är dags o göra kväller... dags o ta in pållarna.... Lillen har fått sin hage utökad idag. Är ju ingen idé o försöka hålla honom innanför begränsningar när han ändå går ut o käkar gräs... så varför inte ge honom lite gräs o dubbla ytan hage på en o samma gång. Så kanske han står kvar. Släppte alla tre pojkarna i samma hage medan jag gick o flyttade på plaststolparna... såg så kul ut när Lillen insåg att han skulle få sällskap en liten stund iaf... han brallade med de där spånhuvena en stund innan han återgick till maten. O faktiskt valde han höet före gräset.

Gnistra o jag tog en skogstur istället. Litar inte på henne i hagen alls numera... har bara en hage kvar som funkar med henne o den är lääängst bort utav dem alla.

Hon fick gå över stock o sten o vi gick över ett gammalt hygge... o så gick vi sen två vändor över krondiket också... första gången var det grundare o hon hoppade snällt... sen hade vi vår diskussion iaf vid andra stället.... men jag ger mig INTE.

Huvudvärken är envist kvar... ipren och alvedon hjälpte INTE.

Kommentarer
Postat av: Helen

M Wiehe gjorde en grym tolkning, Ledin är alltid Ledin och även Eva D gjorde en fin o personlig tolkning i gårdagens program.

Jag har egentligen aldrig haft någon "relation" till Lena PH men tycker att hon är en kanonbra entertainer, jag var o såg hennes show på Cirkus förra helgen wow

2011-11-20 @ 08:49:55
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0