Så mycket bättre

Sitter o mumsar godis... hallon-lakritsskallar, limousinbilar, heta läppar, dumlekolor, risbräck o flera andra mumsiga sorter
Godis är gott, det bara är så

O jag är en riktig godisråtta... erkänner mig skyldig

Godispåsen är i mitt våld just nu, tillsammans med en gigantisk påse cheez doodles på hela 450 g o alltsammans sköljer jag ner med fanta faktiskt... kände att det var lagom nivå för kvällen... vin till ostkrokarna hade fått mig o somna

Iaf, nu har jag tittat klart på så mkt bättre del 2.
Skynda er att titta ifall ni inte gjort det än

Lite reflektioner???

Mikael Wiehe verkar vara en helskön person... fullkomligen älskar han.
Lena Ph, tja efter andra lyssningen av Eva's låt så är den ju rätt bra i Lenas version. Men kolla in henne... vid middagen verkar hon ju aningens salongsberusad.... hon verkar röra sig som medelålders fyllkärringar gör när de fått ett par glas för mkt o som fått lite för lite av annat så allt de kan tänka på rör sig kring siffran 6.
Laleh sjunger underbart, vilken röst.
Timbuktu har jag lite svårt för vad gäller hans omsnickrande av texterna.... är det nåt kvar av originalet?
Ledin verkar också vara en helt underbar person.
E-type får man en ny bild av musikmässigt då han annars oftast rappar sina texter o låter bruden med powerröstresurserna stå för melodin
Eva är ju ingen butter brud alls... också rätt skön faktiskt

Kommentarer
Postat av: Helen

Dina reflektioner om förra veckans "Så mycke bättre" kunde ha varit skrivna av mig - ja förutom att jag förmodligen hade svävat ut i lovsång beträffande Tomas Ledin s Ledin har varit min idol ända sen jag var 12-13år och karl blir ju bara snyggare o snyggare med åren :)

Banne mig så har jag ett vagt minne av att det intogs både smågodis och cheese doodles till programmet dock sköljdes detta ner med Cola här s

2011-11-12 @ 14:44:07
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0