tyngden utav rymden

Har varit till stan o när jag åkte hem så började det spela en låt i skallen igen...

Det var den här låten...
Och av hela texten tror jag att jag gillar den här delen bäst "jag bär tyngden utav rymden", så himla genialt beskrivet för så kan det kännas ibland




Ibland undrar man ju, hur det kommer sig att nån text o melodislinga bara poppar upp i skallen o vägrar lämna den.

Över till nåt helt annat... jag var in o våldgästade de som sitter på centralplaneringen idag. Nästan två timmar fick de stå ut med mig... haha närå, så farligt var det nog inte. Kul som fasen o få busa lite med dem... ja iaf A fick sig en dos bus utav mig... jag petade på hennes stol ett par tre gånger (jaja Anna, det var 25 gånger) så att sitsen ändrade läge från fast till vickig. Hihi, jag tyckte det var jetekul... *fniss*

O jag insåg att jag saknar min partner in crime vad gäller flams o trams på jobbet. Stajna är ju inte heller där just nu eftersom hon avnjuter sin välförtjänta semester (den första på många år) långt från jobbet.

Anledningen till att jag var i stan var för att jag blivit kallad på ett spirometritest då jag tycker mig alltid bli så jäkla påverkad i luftrören o lungorna när jag är förkyld. Brukar ju få värsta rethostan o andnöden (så att jag inte kan fylla lungorna med luft tillfredsställande).

Testet gick väl bra... dels för att det visade att jag har kanonbra lungfunktion... ett värde var på 102% så det var la bra.
Men så skulle man göra om det MED astmamedicin inhalerad... o eftersom jag då setat en stund o väntat så hade väl det liksom kommit igång o lagom tills jag skulle gå in så fick jag ett hostanfall... o jag hostade o hacklade o sen var det kört... andra gången kunde jag inte fylla lungorna o dra efter andan så som testet sa att jag skulle... enda negativa var att jag ju hade inhalerat o alltså borde kunnat göra det... men men... i andra delmomentet så förbättrade jag iaf mina värden efter att ha inhalerat så vi får se vad doktorn säger om det hela.

Förmodligen tar hon fram stämpeln som säger INBILLNINGSSJUK o stämplar i min journal. heh

Har också varit o shoppat loss på ströfronten... Lillen käkar bokstavligen upp sin halmbädd varje natt.... VARJE natt alltså... *suck*

Så bra går det o banta tjockisponniii då

O så har jag shoppat hem köttfärs o mera vitkål... så det blir nog ett soppkok idag.... wohooo

soppa o våfflor på en tisdag lixom... blir la sketabra det. Torsdagstisdag kan vi kalla det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0