Twiggy eller the road down memorylane

Åh, helt plötsligt blev jag påmind om ett minne från barndomen. Eller ja från låg o mellanstadiet  när jag slukade allt jag kom över om den här hästen i bokväg


Bilden är lånad härifrån och det är Gunilla Wolde som ritat den.
Jag har nånstans i mina gömmor en hel mapp med bilder som jag ritade av från böckerna om Twiggy. O nånstans ska boken om fölet Emma också finnas här hemma.

Det var en blogg som påminde mig... tänk så kul det är o följa bloggars blogglänkar för helt plötsligt hittar man nåt ställe som man bara VEET att man vill kika in igen hos

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej, kul att du hittade min blogg och ännu roligare var länken till sidan där jag kunde läsa om Gunilla och hennes hästar - tack för den

2011-11-03 @ 12:27:45
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0