törs inte ens kolla mailen just nu, haha

Nu får det bära eller brista... skickade in ansökan inatt på det där jobbet.... man tänker ju att ett personligt brev, hur svårt kan det va liksom???

Heh, det tog ett tag kan jag säga... o jag vet inte hur bra det låter i dagsljus *gulp*

Nåja, går det så går det.... annars var det väl inte meningen då.

Men det kändes där o då som om det bara ville gå mig emot för jag har inte word på nån dator utan fick låna E's skoldator o för att bifoga dokument i mail lär man ju spara ner på datorn först.... jag tror jag lyckades spara det online.  På hennes "skrivbord" som hon har inlogg på skolan... undrar om alla hennes lärare kan se det där dokumentet nu.... *pinsamt.se*

Så när klockan ringde i morse o jag skulle väcka lille J så kan jag säga att jag inte kopplade rätt i hjärnkontoret. Jag snoozade för o få tyst på eländet men jag väckte aldrig nån liten pöjk.

Nåja, han kom iväg till skolan iaf.

O nu är jag uppe. Pigg vete tusan men jag är uppe... look like shit, men uppe... haha

Solen skiner där ute så jag ska nog tillbringa en stund i hästhagen o laga fållan i lersmäcken.... gaahh fattar inte hur lerigt det kan bli... o det suger fast stövlarna så jäkla bra... (men Stina, jag är så glad för dem. De är kanon precis som du sa)

Hepp

Over and out

Kommentarer
Postat av: Stina i Jordbron...

HEJA MALIN!!!!

2011-11-30 @ 13:31:20
Postat av: Helen

Lycka till håller en tumme

2011-11-30 @ 14:15:44
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0