the poopmaster

Jag är hemma nu.... färdigjobbad för idag...

Snacka om att jag är trött... så trött så jag hade kunnat tuppa av nästan.

Men i morgon är jag ledig... tror jag är för trött för o orka njuta av det dock.

E sitter här i soffan o tittar på Mtv EMA. Ett av hennes favoritband är med där... fast de verkar mest bara sitta i publiken... men iaf så dampar hon loss totalt här hemma.... skriker o tjuter o twittrar o facebookar för fulla muggar... suck

O som rubriken säger så har kvällen innehållit lite bajs också...

Först fick jag tillfälle o citera min mormor som i sin tur citerade nån för mig okänd person med orden "man kan inte få tretums skit genom tvåtums rör"
Jag fick med andra ord peta sönder korven med en pinne för o kunna spola ner den...

Sen fick jag spola av nästa person som var redigt skitig om man säger så... det var rena dumpningen både i blöjan och sen i toaletten.... hmmmm

o med dom orden loggar jag ut härifrån o konstaterar att jag är SKITTRÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0