Snälla, snälla snälla

Säg inte att jag har en fin blogg... doh, jag veeet, jag har ju gjort den själv
Säg inte att jag kan vinna timmens, dagens, veckans, månadens, årets blogg
Be mig inte titta på dina outfit's för ärligt, hade du tittat i min blogg hade du sett att jag inte bryr mig

Läs mina inlägg, titta på mina bilder men kommentera gärna nåt om det jag skrivit också o helst inte bara såna där totalt ointressanta som bara har ett syfte. Att få fler läsare till sin egna blogg....

Problemet jag har nu är att de som behöver läsa den här texten inte läser den... o de som faktiskt läser det här inlägget från början till slut egentligen inte behöver läsa det. O så kan jag väl slänga in en flashig bild som fångar någons attention också XD

Jag vet... vi kan ha en tävling... helt utan andra priser än äran av att ha gissat rätt. Vem föreställer bilden? Bonus om du dessutom kan gissa arenan o orten.
Kan ju faktiskt sträcka mig till att länka till förste som gissar rätt ^^

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Joey tempest liknar det..men vet inte vilken ort o arena det kan vara?

2011-11-09 @ 18:58:28
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare per dag om du vill :)

2011-11-10 @ 15:12:47
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0