shoppat loss

Yep, jag har just slängt iväg en beställning på pepparkaksformar... en hel hög blidde det... oooohhh jag kan inte vänta tills jag har dem i min hand. Hihi

Ja, jag vet att jag kanske räknas som lite smått galen men saken är den att jag samlar ju på formar. O om man inte skaffar sig lite nytt ibland så kallas det väl inte att man samlar??? Då kallas det nog nåt annat... hahaha

Har knåpat ihop ett collage med de formar som nu ska packas i ett paket med min adress utanpå =)


bilden ska vara länkad

Kommentarer
Postat av: Helen

Nu blev jag allt lite sugen på att shoppa nya pepparkaksformar... enhörningen var ju strålande..

2011-11-17 @ 00:13:51
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hej Malin!

Vad kul att se att det inte bara är jag som samlar på pepparkaksformar!! :-) Jag älskar att baka pepparkakor med alla mina formar! :-) Så det är inte bara jag som är galen alltså... hi hi

Ni valde jättefina formar! Kram

2011-11-17 @ 05:41:20
Postat av: Therese

Ps. Vågen var ju häftig!! :-)

2011-11-17 @ 05:42:01
Postat av: monica

vilka roliga formar

2011-11-18 @ 08:31:05
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0