problem solved


E frågade mig nyss om jag hade problem eller nåt... detta medans hon gick o hämtade hinkarna som ska fyllas med vatten till hästarna.

Nej, det löste sig nyss, svarade jag. Som svar på att hon fick gå o hämta dem. Hon hade nämligen uttryckt önskan om att JAG skulle hämta dem o fylla på dem.

Tydligen är det dödstråkigt att fylla hinkar med vatten...



Är det då man är en bra eller dålig morsa??? Hahaha fast fyller dem nu.... hoppsan lite för mkt tror jag, det svämmar visst över.

Ännu mera hoppsan, hade glömt o ändra från varmvattnet när jag spolade ur smutsen till kallt för drickbart... så vi börjar om från början


GIF animations generator gifup.com


GIF animations generator gifup.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0