om jag hade pengar

Trött efter en jobbkväll... men ändå har jag setat här för att försöka varva ner innan jag kan gå o lägga mig. Ska ju upp igen i morgon o jobba... elevens lärare kommer imorgon o då ska vi ha en halvtidsbedömning. Bra där att vi inte hunnit fylla i några papper... nåja, det hinner vi... o gör vi inte det så är det väl inte hela världen...
Annars då??? JO lite trött på att jobba.... kanske borde byta jobb? Men vad ska jag göra isåfall? Bara byta arbetsplats men samma sysslor känns inte så där värst lockande... nej då vill jag göra nånting heeelt annat.
Om jag ändå vore miljonär... så lätt det skulle vara... då tog jag ledigt från jobbet o gjorde nåt som bara är kul.
Fast i dagens läge är en miljon inte så mkt... skulle behöva flera miljoner dårå.
Min första miljon brände jag nog på gården (asså inte bokstavligt elda upp dem)
Sen nästa miljon på det goda livet och framtiden

edit: I just löv google chrome som lämnar no space mellan raderna... blahaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0