minced meat sauce

Trött efter jobbet idag... fick inte med mig nån matlåda så det fick bli lite smått o gott av vad jag faktiskt fick med mig.
En banan, en clementin (sur som attans så jag åt bara halva), en avokado och några ostskivor. Osten la jag på knäckemacka o åt.

Tror kanske att bristen på riktig mat fick mig o bli tröttare än nödvändigt.

Iaf så orkade jag inte åka så långt för o fylla fredagsmysförråden, jag åkte till ICA Köplusten då de hade erbjudanden på gott ändå.

Köttfärs för 59:- kg
2 påsar OLW 30:-
2 chokladkakor 28:-
2 pepsi eller zingo för 22:- + pant

Så nu puttrar köttfärssåsen o till det blir det spagetti....

Ostbågar o cream cheese chips till efterrätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0