Men helt ärligt...

Nåt som irriterar mig MKT är bloggare som inte håller vad de sagt.

De lovar i inlägg efter inlägg att bilder kommer sen... skriver mera om det sen... redovisar dagens blogg i kväll o bladibla...


Men kära Lucas, du är iaf dagens blogg hos mig... o du har just tagit del av mina unika 5-10 läsare om dagen ^^

Hmmm nu var jag lite elak kanske (?) för han fick stå modell för ALLA bloggar som lovar vitt o brett o håller svagt o tunt.

Nåja, ska vi vara helt ärliga så har jag också gjort så vid nåt tillfälle... jag la upp en hel massa saker jag skulle blogga om framöver... jag kom halvvägs på listan tror jag.
Men OM ni önskar få läsa om de två kvarvarande sakerna på listan så tjoa till i kommentarsfältet så fixar jag det


uppdatering: jag har mellan 7-12 unika läsare varje dag om jag bara tittar på 10 senaste dagarna.. hahaha



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är en av de unika :)

2011-11-07 @ 16:48:52
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0