kärt barn har många namn??

Kom förresten o tänka på vad Bängbula aka Texas gjorde vid utsläppet när han insåg att matte tänkte ta bort den avspärrning som var o låta dem gå på hela fyrkanten...



Han gjorde lite fina broncohopp i luften med alla fyra hovar en halvmeter ovan mark när han plötsligt fick för sig att göra några fina whippar på det hela o det slutade med att pållen landade på sidan liggandes i leran.

Inte för inte som jag frågade honom när han tog en tugga av spånbalen ifall han behövde fylla på där uppe.... tssss knäppskallen

Han har rätt många smeknamn den där tokern... Bängbula, Spånhuve, Fjant.... o ett antal fler som jag inte kommer på just nu

Inlägget är tidsinställt... jag sover just nu kan jag med nästan all säkerhet säga

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jo det är häftigt att kroppen gör så :)

det var första dagen som det blev jobbig eftersom han gick från att äta var tredje timme till varje. så mina bröst hann inte med och då tog mjölken slut och han blev förbannad :p nu har jag mer mjölk :)

2011-11-26 @ 11:37:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0