fredagstankar

Har gjort den "obligatoriska" fredagsshoppingen.... det gick bra o jag fick inte bakläxa på min shopping med handscanner idag...

Fick se en platsannons idag o nu snurrar tankarna i huvudet.... månne man skulle ta reda på lite mer fakta o ta sig en allvarlig funderare.... känner mig lite mättad av det jobb jag har idag. Av olika anledningar.... men vem känner inte så ibland?

Jag njuter av att ha en ledig helg framför mig.... på agendan står tvätta o kanske leta rätt på hemmet bland rörorna... en o annan pålleprommis om jag orkar o vädret tillåter...

shoppade loss inne på ÖoB o la ut hela 19:- på ett nytt koppel till Ricko. Hehe

Snart ska jag lyxa till det med lite ostkrokar o kanske nåt rött gott till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0