mot da wörk

Snart dags för jobb igen.... kvällsjobb med bästaste Anna....
huvva.... det är tur att några är på kortis för vi brukar alltid lyckas strula till saker så det tar tio gånger så lång tid som annars....
varför kan man undra... tja vi flamsar väl för mkt.

Men jäklar så skoj vi har under tiden



En kommentar som jag fick går när jag skulle åka hem från jobbet förresten....
"Tack för att du finns"
Fem ord, som jag oftast inte lägger så stor vikt vid.... jaja ungefär.... klart att jag finns till liksom....

Men igår så började jag faktiskt tänka lite längre.... kan det faktiskt vara så att nån (?) skulle tycka att det är så himla bra att just JAG finns o att det är JAG som förgyller någons vardag...

Precis som ju faktiskt JAG älskar o uppskattar sååååå många människor i MITT liv. Som bara finns där... som bara ÄR. Sig själva.

Idag har jag varit duktig *klapp på axeln* o tvättat soffans överdrag till dynorna.... inte för att jag kände att jag hade lust utan för att katten tog sig en pinkpaus i soffan då när jag var uppe på min nattkissning.... han protestera mot att jag lät han vara inne... han som vill ut o fria med alla vackra kattdamerna

Kommentarer
Postat av: Roos

JA! malin :) vad skulle jag göra utan dej? jag är glad att DU finns, just DU, du du du du du du :)



vi ses alldeles snart :D då ska vi äta mat och stinka vitlök, men bara för det behöver vi ju inte ge oss på vampyrjakt :s vi kommer säkert göra det :o och sen är vi hemma strax efter 23... haha



och du!

tack igen, du betyder!

2011-05-25 @ 13:14:39
URL: http://justlikearoos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0