titta det snöar... titta det snöar... allting är vitt vitt vitt

Hagelstormen gick över till snö lagom tills jag blev hemskickad från jobbet med orden: jag vill inte bli sjuk. XD

Har bestämt mig för o försöka sova bort skiten... ska bara.... först. heh

Jorå mensåatteeehhh, aprilvädret har uppenbarligen bytt plats med majvädret... sol o regn o hagel o snö om vartannat. O så lite blåst som pricken över i. Åkrarna var helt randiga i vitt när jag åkte hem... snö o hagel låg i fördjupningarna efter att bönderna kört med såmaskin o vältat efteråt.

Bilden är lånad från Agrotecs hemsida.



Nässpray är iaf en himla bra uppfinning.... har duschat en spray i vardera näsborren så nu känns det lättare o andas. Men annars tror jag att jag konstaterade det rätt bra på facebook med orden: "snor i näsan, snor i hjärnan, tror fasen jag har snor i ögonen också," för mina ögon känns helt snorklibbiga o som en hinna för, så man ser allt o hör allt som i en bubbla.

Nä, sova sa Bill, sova var ordet sa Bull.... jag o katten ska nog snarka i kapp tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0