pust o stånk o stön

Det var nåt jag skulle säga... men jag åt opp e, tror jag för jag har glömt va det var....

Men en annan sak.... jag har börjat försöka få upp ångan igen... jag har nu sprungit två dar på raken... inte långa sträckor o inte fort men jag har likförbaskat tagit mig ut att stillsamt jogga några meter o sen gå med andan i halsen tills det lugnat sig så jag orkat löpa några meter igen.

Igårkväll hann det bli skymning rejält innan jag kom iväg... en km bortåt varvade jag med jogg o gå... o sen hem igen dårå.... idag tog jag E med mig o vi pushade varann lite grann iaf. Men hon fick skavsår av skorna... =( måste se till att hon får bättre skor...
Men vi har nog avverkat sammanlagt tre km om inte lite till.... i gå o springa-tempo. Men den ungen har ett tempo i gången som jag vet inte vad... jag har alltid tyckt att jag kan pinna på rätt rejält bara att gå men hon tar priset. Hon borde träna gång på riktigt.... skulle hon nog kunna bli bra i...

Om tre veckor måste jag ha fått lite flås.... då ska jag nämligen ut o röra mig i hälsospåret med övervakare... jäkla hittepå asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0