om sanningen ska fram...

Hur duktigt på en skala var det att glömma o lägga ur larmtelefonen igårkväll???

Hur bra på en skala är det att jag är ledig idag med jobbets larmtelefon hemma????

*suck* jag blir så trött på mig själv.... lär väl lasta in mig (o telefonen) i bilen o åka mot färnbo för o lämna ifrån mig den....

Men det var ju sotarn som skulle komma också.... det får ju aldrig liksom gå sådär jättesmidigt o bra heller.... annars hade jag ju åkt o lämnat telefon, åkt o handlat o sen hem o haft resten av dan fri att fixa som jag vill här hemma....
Aja, om jag börjar att plocka undan allt som hamnat framför kaminen (nu när man inte eldar dagligen) så sotarn kan komma fram till den o sota.....
Stegen är iaf uppställd efter sju sorger o åtta bedrövelser.... den låg i två delar på olika ställen o som grädde på moset har ju J kört över den ena delen med traktorn (då när han skulle laga telefonledningen) så den niger lite vackert i basen.

☼ skiner ju iaf

Over and out

Kommentarer
Postat av: Roos

om sanningen ska fram, så är det ju klart att nånting var tvunget att strula den kvällen eftersom det var du och jag som jobbade ;) du är väl inte förvånad?!

2011-05-26 @ 21:24:39
URL: http://justlikearoos.blogspot.com
Postat av: M

Nä inte särskilt förvånad... det är jag ju inte

2011-05-26 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0