jobb o utbildning o så lite fas 2 arbete... hahaha

Första jobbdagen avklarad. Blev en lugn start med jobb på fm o sen kontaktmannaskapsmöte på em. Vi hade en tidsstudieman på besök också... hahaha jorå de finns fortfarande. Fast de står inte i ett hörn o klockar en med stoppur. Ne nu får vi klocka oss själva genom mobiltelefoner.

S P Ä N N A N D E

Men jag är seriöst besviken på fikabrödet... de förra gångerna har det varit gott fikabröd från Ångbagar'n (mmm, kolakakor med dajmkulor i) men idag var det Ballerina o Singoalla. Inte mina favoriter på kakfatet. Hade faktiskt hellre tuggat på ett Brago-kex om jag ska vara ärlig. Men jag tog en av var sort, man är väl artig o tar av de sorter som bjuds liksom, hehe

Sen jag kom hem så har jag setat i soffan o mumsat på en chokladboll som jag köpte på köplusten innan mötet. Jag hann inte smälla i mig den i bilen... hahahaha

Nu ska jag kanske fokusera på lite mer matnyttigt i mellisväg innan jag tar nya tag här hemma... arbetsdag fas 2
Hade det varit tidsstudie på det så har jag nu haft en paus, o snart ska det kanske övergå i matlagning o tvätt. Behöver inte logga resa - promenad då det är så korta sträckor... ja det skulle vara medan jag går ut till frysboxen dårå. Tar en kvarts minut kanske.... HAHAHAHA

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0