fever

Börjar bli less på det här nu.... vaknade med feber men har tryckt i mig ipren o låtsas som om jag inte har feber...

Har varit ute en stund i trädgården o vägrat känna mig sjuk. Men det är faktiskt inte bra egentligen.

Så nu fick jag gå in o vila en stund.

Hade planer på att fortsätta ostänga hästhage (i snigelfart såklart med min ork) men hon hade andra planer för helgen så vi tar det i veckan istället... Kanske likasåbäst. Hade nog inte varit så särskilt alert iaf.

Ungarna har lekt sönder våran hängmatta... annars hade jag nog bäddat i den en stund, för det är så fint väder ute.

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig, inte kul att vara sjuk i det här fina vädret. Då vill man ju vara ute hela dagarna eller här är det Lilly som vill vara ute precis hela tiden och då är det bara att hänga med! Kram

2011-05-09 @ 08:13:01
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0