=)

Ja just ja, jag skulle ju ge en update på OM jag gjorde nåt över huvud taget idag....

o jo, det gjorde jag....

Jag satte mig att skruva ihop de däringa skåpen jag sa att jag skulle skruva ihop. Sååå nu har jag hela fem skåp o fylla med "krejer". O tro mig, jag har "krejer" så det räcker o blir över.

Det blidde så fint så.... bara handtagen som ska sättas på plats också.... men det kan vi spara till en annan dag. Får ju inte ta ut mig alldeles på en o samma dag heller.... vore ju förfärligt.

Jag skruvade o höll igång såpass så jag har inte ens känt efter om jag var hungrig... så NU är jag hungrig som en varg ska ni veta.

Men det får väl räcka med macka o choklad - standard på kvällen... inte alltid det blir macka till men ikväll lär det nog vara en sån också.

Sen sover jag gott o drömmer drömmar om köksskåp o fylla till bredden med allsköns ting.

Bild får bli en annan dag då kamerasladden har sagt upp sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0