d-d-d-d-duracell ge mig någon

borde jag göra nåt???

nåt vettigt???

nåt nyttigt???

borde, måste, skulle, tänkte, ville,

lat, trött, får inte tummen ur, orkeslös, slö,



om jag sätter ena foten framför den andra o sen andra foten framför den ena... om jag sen ser till att hjärnan o tankeverksamheten är på topp också, och laddar min kropp med energi... är det då inte rätt lätt o faktiskt kanske göra nåt?

Vad vill jag göra??? Sååå mkt.... men jag vet inte hur jag ska komma igång.

Jag gick upp o skjutsade dotter till bussen.... sen åkte jag hem o la mig under täcket igen... ställde larmet på 9.00, snoozade till 10.20 gick upp o käka frukost men har sen inte fått ett smack utfört ändå....

o klockan den väntar inte såklart... den tickar vidare... tick.... tack.... tick.... tack.....

känner mig som ett sånt där batteri som man laddar o sen glad i hågen ska använda o så blööööh så var det tomt på ström igen lika fort.... man laddar - det är färdigladdat - man ska använda apparaten o blöööööh så var det tomt igen...

är det dags för batteriholken för mig eller????

Har så mkt jag kan göra, o så mkt utav det som jag vill göra... o ändå..... näh

kanske återkommer o berättar om vad som möjligen har blivit gjort idag.... vi får la se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0