bzzzbzzzz bzzzzbzzz bzz bzzzz

Igår var jag då så jäkla snurrig i skallen eller hur jag ska kalla det.

Det kändes ungefär som om jag var en jäkla parabolantenn som tog emot precis varenda störning jag kunde. Det kändes faktiskt som om skallen var en enda stor mottagare som pejlade o sööög in allt så jag inte kunde sortera,fokusera o fungera.

Det liksom surrade i skallen o jag kände mig konstig.
Resultatet var att jag kände mig som om jag borde sitta som ett dreglande miffo typ...

vad gillar ni mina paintskills?? ^^


Huvudvärk hade jag också... o vet ni.... jag känner av den idag med... jäkla bajs alltså... men det är väl spänningshuvudvärk antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0