en "snabb" genomgång so far

Wassup dude

Har hunnit:
vara på kick-off del 2 med jobbet....
dragit ut en visdomstand utan bedövning....
fått köket förberett för elektricitet....
jobbat en hel dag väldigt jäkla tidseffektivt....

I måndags var det dags för kontaktmannaskapsutbildningen del 2 dårå. Gott med mat o fika.... o kanske att man lärde sig nåt också... men bara kanske XD

I tisdags var det dags för sista visdomstanden att flytta hemifrån.... dvs den skulle ut o därmed basta. I sisådär två veckors tid har den plågat mig så jag fått käka alvedon o ipren morgon o kväll...
Jag är ju sååå rädd för den däringa sprutan... men man drar inte tänder utan att ha fått sedvanlig bedövning - det gör man bara inte. Tandläkaren gav mig först salva för o bedöva... salvan trängde in nånstans där det inte skulle o tanden började ila utav he....te. Det gjorde att jag så snart jag sansat mig någorlunda faktiskt stålsatte mig o tog sprutan utan allt för mkt kvid o jämmer.
Vi väntade o hon skulle borra bort lite på ena kanten så den lättare skulle slinka ur... AJ SOM F-N vad det ila till... en spruta till o vänta igen.... testa... nix pix det ilar fortfarande sa jag...
En tredje vända o nu skulle det väl vara bedövad... nu kände jag ju hur det stack i läppen till o med... AAAAAAAAAA det känns....
Nu gav hon mig en fjärde omgång... utav den sorten som jag reagerar med ångest på... o jo jag fick en reaktion. Men om det var smärtan som gjorde det eller medlet, det vet jag icke... men jag skakade som ett asplöv o grät så det skvala där inne...
Nu kände jag tydligt att jag var bedövad som i en luddig ring runt hela alltihopa men mitt i centrum utav händelserna var det full känsel... tandjäkeln var visst inflammerad eller nåt för där det skulle göra nytta där kom inte medlet åt att blockera nerverna...
Jag har fött två barn till världen men jag lovar o svär... där jag låg i tandläkarstolen så jämställde jag smärtan med att föda barn... faktiskt jävligare att dra ut tanden.... brrrrr
huvudvärk deluxe, ångest, en tand som ila bara hon peta på den, o så ett par trögfattade hantverkare som höll på med en dörrjävel som var trög så jag inte ens fick vara sårbar i fred. Jag trodde mig inte kunna köra hem nästan... men hem kom jag... o munnen kändes sned o huvudsvålen var också bedövad....

I onsdags var elektrikern hit o drog rör för elen. Så nu så.... händer det grejer. Det tog honom mest hela dagen att fixa o dona.... måååånga uttag blir det... o mååååånga slangar har vi i väggen nu. O genom hålet i kökstaket...


Idag har jag jobbat o slitit i mitt anletes svett.... o innan jag for hem så sa jag att ring inte mig om det fattas folk i morgon.... för jag är ledig.... treledig närmare bestämt.
Men vad händer???? Jorå... AR ringde o fråga om jag kunde tänka mig o byta morgondagens lediga dag till på måndag istället....
Jag lovade att ta ett par snabba jobb iaf.... så jag hinner åka o köpa väggskivor i morgon... inte varje dag man åker runt i hemtjänsten med en släpkärra... haha

Slänger in en bild på mina fina strumpor jag fick av bästaste Stajna på jobbet.


Gillar dem fett mkt asså... de är liksom sååå jag... hahaha precis min humor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0