Det händer saker

Ligger i soffan med lapen i knät o lyssnar på Stonetrade som lagt upp lite ny musik på myspace. Det låter så bra. Gillar "Live or Die" som också är den låten jag lyssnar på just nu... men alla tre nya låtarna var bra... precis som de tidigare låtarna är bra.

Var iväg o handla på kvällskvisten... först shoppade jag upp mitt presentkort som jag fick i julklapp på H&M. Fick lägga till 200 själv också... det blev en långkjol och ett par svarta jeanstajts

Handlade mat på coop och sen pizza på karlbo pizzeria o så skulle vi åka hem jag o E. Vi kom inte så långt innan bilen fick för sig att spela död som en annan jäkla hund.
Den får för sig sånt ibland... att den ska dö bara sådär när man kör. Mitt i det man sitter där o kör bil så svarar den inte på gasen helt plötsligt... o när man kopplar ur så tänds alla lampor som bekräftar att motorn inte längre är igång. Den vägrade sen o starta fastän startmotorn snurrade så fint så.... det snurrade så bra men inget ville tända liksom... där stod vi... mitt i Karlbo, mitt för en infart så en bilist inte kunde svänga in på sin gata.
P I N S A M T var bara förnamnet... 

Efter många om o men så gick den väl till slut igång iaf... men jag hann ju ringa för o be om hämtning o allt... 
Sen funkade den iaf hela vägen hem. Men jag vågade inte köra R70 hem eftersom den är med mitträcke numera... kan bli trångt om saligheten ifall jag blitt ståendes där.

O nu är det definitivt dags att gå o lägga mig... är trött o jag ska upp tidigt i morrn o jobba.... urk        

Jo just ja... när jag kom ut ikväll för o kolla till hästarna så fick jag se att Texas stod på fel sida om tråden... rackarns häst. Lilleman fick ett äpple som jag hade i jackfickan som av en händelse... bara för att han är en sån klippa som tålmodigt står kvar i hagen när de andra bara överger honom.... han är gammal o klok som en bok... ♥   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0