promenix avklarad

Bilen tyckte det var för kallt i morse... så jag kunde inte skjutsa fram några barn till nån skolbuss idag... båda fick gå till sina respektive bussar.... o när E skulle gå till sin (sovmorgon) så följde jag med o tog hunden på släp också.

Det blev 2x20 minuter med ett par minuters vila i mitten... stod kvar o vänta på bussen med henne...

Så nu känner jag mest för o krypa ner i slafen igen... men det är väl dumt när solen skiner så fint.

Ne jag lär ju vattna fålarna mina o sätta bilbatteriet på laddning kom jag på.... så kanske att den vill vara med o leka framåt dagen när solen fått värma lite

Motorvärmaren kan jag inte använda för det är nåt fel på den.. jordfelsbrytaren slår ifrån om jag försöker.... hmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0