O solen den skiner från en klarblå

hepp

Jag är vaken

Det ni.... trodde ni inte va?

Inte med tanke på att jag inte kom i säng förrän klockan 2 inatt.... satte klockan på ringning vid nio men vaknade första gången vid 7 o kände det som om jag hade sovit för länge... skumt. Det är väl gammeln som kommer tror jag. Så att man vaknar jättetidigt o känner sig färdigsovd (eh hur knepigt såg inte det där ut... men vad heter det då.. färdigsövd, färdigsoven?).

Håret blev MÖRKT.... alla mina ljusa o gråa är dolda bakom ett lager chokladbrunt, eller vad vi ska kalla färgen. Tycker den spelar väldigt i rött.... hmmmmm

Lyssnar på lite Evergrey....
Men vafasen är det med blogg.se o youtube videos???? går ju fasen inte o lägga in dem klickbara direkt i bloggen.... bäh
Länk här då ------> EVERGREY

Nu är det dags att plocka ihop vad jag ska ha med mig till the Studio.... pirrigt.... gaaaaahhhh

Sen ska Jonte myra till polarn på kalas höll jag på o säga... men när man fyller 12 har man kanske inte kalas längre... då har man nog party.... hmmmmm
O vet  ni hur svårt det är o hitta nåt till en 12-årig grabb i present??? Jag menar... jag är ju inte gjord av pengar  så jag kan inte betala för VAD som helst.... budgeten lär gå ihop sig också...

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0